Sunday 20 March 2011

hampa~kecewa~~

moning u'olls
huhu~hari ni rase cm x bersemangat skit
rase risau2 yg bertambah2 pun ade gak~~
nape??sebab baju penngantin ku lah~ape lagi
al-kisah semalam, mak andam sms ckp baju yg dia buat khas konon2 da siap
ikut tema purple la katenye~~em..dlm bayangan da bayang yg cantik2 sbb da bajet nk baju ala2 jubah labuh terbelah tu~~



Baju yg dibayang2 kan

alih2~~bile sampai je kedai mak andam tuh~~dia tunjuk je baju~adoiiiiiii~~nak nangis rase
x cantiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkk~~~~
then, try gak la sarung~~haruuuuuuuu~~terserlah kegemukan~~dan kekatikan secara tibe2~~
huhuhu~~da down gile rase~~tapi x smpai hati nk ckp x cantik terang2 an~~
tapi rase muka aku pun da cukup menjelaskan yg aku tak nak!!tak nak!!tak nak!!pakai baju tu
terus la aku cakap nak tukar tema la cm ni sebb tibe2 terpandang satu baju yang agak cantik dan moden jugak la~~ade dua pasang~~satu colour kuning terang~~dan satu lagi gold2 skit
yang kuning tu cutting moden skit~~yang gold ala2 cm yang aku nak la~~


cmi ni la ala2 yg aku nampak kt kedai tu~xdela same~~tp lebih kurang la

alih2~~terus kompem tuka tema~no purple da~~terus tuka gold or yellow tu~~mak andam nk outer dulu baju tuh~then g try lagi nanti~~aiyooooh akak~~lagi sebulan je nih~~jgn la wat i cuak~~huhuhu

No comments:

Post a Comment